fredag 8 januari 2016

Nu åker julen ut!

Idag så har jag vart hemma, vilket jag kommer att vara varje fredag eftersom jag ska vara hemma 20 % med lillan och bara jobba 80 %. Så ska det vara till sommaren så får vi se hur det blir därefter. Därför har jag haft tid att fixa bort lite av julen, närmare bestämt julgranen. Vi har ju inte haft julgran förr och förra året tyckte vi inte att det behövdes eftersom prinsessan var så liten. Men i år, så har vi haft en riktig en! Lillans min när hon vaknade på morgonen efter att vi pyntat granen vilket gjordes på kvällen! :D Helt underbart! Men nu barras det så dant så nu ska granen ut. Så här såg den ut i sin glans dagar...

...och så här ser den ut nu... Inte lika mysigt längre...


Har även hunnit göra dagens middag, kalops med ris! Mums! Lillan älskar ris så det är bara att laga sådant då! ;D

Nu ska jag dock slurpa upp kaffet och kila till älsklingsmaken och tillsammans ska vi hämta upp lillan från dagis, sista dagarna av inskolning pågår nu. Från i nästa vecka ska hon gå på dagis på vanliga tider. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar